מדריך תאימות דוא"ל לשנת 2024: מה חדש ב-Gmail וב-Yahoo!

newsletter-security-img

ג'ימייל ויאהו מציגים שינויים קבועים במדיניות ובדרישות שלהם בתחום משלוח דואר המוני. ג'ימייל סיפקה הסבר מפורט המצביע על כך שיישום התקנים החדשים יתחיל בפברואר 2024. בדומה, יאהו מתכנן ליישם את ההנחיות החדשות שלו ברבעון הראשון של 2024. הנחיות אלו יחולו באופן אוניברסלי על כל השולחים, עם קריטריונים יותר קפדניים עבור "שולחי דואר בכמות גדולה".

התאמות אלו, המיועדות לשפר את חווית המשתמש ולחזק את האבטחה, משפיעות משמעותית על הדרך שבה על השולחים לגשת לקמפיינים של שיווק בדואר אלקטרוני. התאמה להנחיות החדשות האלו הופכת לקריטית על מנת להבטיח מסירת הודעות ולשמור על מוניטין חיובי של השולח.

במדריך זה, נבחן בפירוט את ההיבטים השונים של התאמה לג'ימייל וליאהו. מאסטרטגיות אימות דומיין ועד לאופטימיזציה של תוכן, מחלוקת קמפיינים ועד לניהול רשימת מנויים, כל היבט ייחקר כדי לעזור לכם לנווט באופן יעיל בנוף המשתנה כל הזמן.

כולם מושפעים, במיוחד שולחי דואר אלקטרוני בכמות גדולה!

שולח דואר אלקטרוני בכמות גדולה, שלעיתים נקרא שולח דואר המוני או שולח דואר אלקטרוני המוני, מתייחס לישות או לאדם השולח מספר גדול של דואר אלקטרוני בו זמנית לקבוצת נמענים. שליחות המוניות אלו יכולות לכלול עלונים, הודעות פרסומת, עדכונים קבועים, או צורות אחרות של תקשורת אלקטרונית לרשימת מנויים, לקוחות או אנשי קשר.

איך להתכונן לשינויים אלה?

אימות דומיין – עדכון רשומות בדומיין

SPF (Sender Policy Framework) ו-DKIM (DomainKeys Identified Mail): קבעו את SPF כדי לציין אילו שרתים מורשים לשלוח דואר אלקטרוני בשמכם. ישמו DKIM כדי לחתום דיגיטלית על הדואר האלקטרוני שלכם, מה שמבטיח את אותנטיותם. שתי המדידות האלו עוזרות להקים את לגיטימיות השולח.

DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance): וודאו שהדומיין שלכם מוגדר עם מדיניות DMARC מתאימה. זה מחזק את אימות הדואר האלקטרוני היוצא על ידי ציון כיצד יש להתמודד עם כשלים באימות.

אסטרטגיות מנצחות: שליטה בניהול רשימות ובסגמנטציה לקמפיינים יעילים

אישיות: סווגו את רשימות המנויים שלכם לפי קריטריונים כמו התנהגות עבר, העדפות, ודמוגרפיה. שלחו הודעות ספציפיות כדי למקסם את הרלוונטיות.

ניקוי קבוע: הסרת כתובות לא פעילות ובדיקת תקפות דואר אלקטרוני.

דאבל אופט-אין: שיטה נפוצה בשיווק דואר אלקטרוני, המכוונת לחזק את איכות רשימות המנויים ולהבטיח תקשורת יותר ממוקדת ורלוונטית. השיטה כוללת תהליך בשני שלבים כאשר משתמש רוצה להירשם לרשימת תפוצה או ניוזלטר.

ביטול רישום: כבדו בקשות לביטול רישום כדי לשמור על רשימות נקיות. עשו את תהליך הביטול קל ונגיש, אחרת אתם מסתכנים בקבלת תלונות על ספאם. דרישה זו מצד ג'ימייל ויאהו! לשולחים תשמור על מוניטין השולח שלכם לטווח הארוך. מדיניות הביטול חלה על הודעות דואר אלקטרוני שאנשים צריכים להירשם אליהן בראשית, כמו קמפיינים של שיווק דואר אלקטרוני. חשוב שקישור הביטול יהיה ברור וניתן לזיהוי בתוך הדואר האלקטרוני. זו הדרישה המינימלית שנקבעת על ידי חוקי הספאם, כלל בסיסי המכובד בכל העולם. למעשה, חוק CAN-SPAM, שקובע את הסטנדרט לחקיקת נגד ספאם בארצות הברית, עוקב אחרי המלצות אלו.

בדיקה, ניטור ותגובה מהירה

סימולציה לפני שליחה המונית: לפני השקת הקמפיין שלכם בקנה מידה גדול, בצעו בדיקות מעמיקות באמצעות כלים לסימולציה. זה יאפשר לכם לזהות ולפתור בעיות פוטנציאליות של מסירה ולמנוע סיווג כספאם.

ניתוח סטטיסטי בזמן אמיתי: השתמשו בכלים לניתוח סטטיסטי כדי לנטר את המעורבות בקמפיין בזמן אמיתי. על ידי תגובה מהירה לבעיות פוטנציאליות, אתם מבטיחים ניהול פרו-אקטיבי, שומרים על מוניטין המשלוחים שלכם.

לסיכום, התאמה לדרישות המשתנות של ג'ימייל ויאהו בשנת 2024 היא קריטית לשמירה על אופטימליות במסירת הודעות ולמניעת הסיווג כספאם.

על ידי שמירה על גישה פרו-אקטיבית והתאמת הפרקטיקות שלכם באופן קבוע, אתם יכולים לעמוד לא רק בדרישות המשתנות, אלא גם לשפר את איכות התקשורת הדואר האלקטרונית שלכם. גישה אסטרטגית וממוקדת בהתאמה תעזור לכם לא רק לשמור על מוניטין חיובי כשולח, אלא גם למקסם את השפעת הקמפיינים שלכם על ידי יצירת אינטראקציות משמעותיות ומתמשכות עם המנויים שלכם.

לבסוף, המפתח להצלחה טמון בניהול פרו-אקטיבי של עדכוני מדיניות דואר אלקטרוני ובהתאמה מתמדת של האסטרטגיות שלכם לעמוד בדרישות חדשות. על ידי השקעה בהתאמה ו

שמירה על מודעות למתודולוגיות הטובות ביותר, אתם ממקמים את עסקכם להצלחה בנוף דיגיטלי שמשתנה כל הזמן. על ידי בניית מוניטין של אמון עם ספקי ההודעות, אתם מבטיחים נראות והשתתפות גדולה יותר מהקהל שלכם, תורמים לבר קיימא ולצמיחה של עסקכם. 

...

2024 Email Compliance Guide: What's New in Gmail and Yahoo! | AcyMailing - Email marketing platform

Find out about the new features introduced by Yahoo and Gmail in 2024, which are crucial for ensuring your deliverability.
LiveSites: יוצרים אתרים דיגיטליים מרהיבים בלב מודי...
סוף לתביעות ייצוגיות בנושאי הנגשה