כתיבת תוכן לאתר - מקרה בוחן

case-study

מקרה בוחן או Case Study הוא כלי נהדר כדי להפגין את האיכות העבודה שלך ללקוחות פוטנציאלים. ישנם מקרים, במיוחד אם הלקוחות שלך מחפשים יחסי עבודה לטווח ארוך או שמדובר בפרויקט חשוב, שרשימת ארוכה של תיק עבודות אינה מרשימה כניתוח מעמיק של צרכי הלקוח והתוצאה שהתקבלה אחרי תהליך העבודה.

ניתוח מקרה בוחן הוא גם דרך מצוינת לבניית אמון ותאום ציפיות עם לקוחות חדשים כי הם מקבלים מושג ברור על נהלי עבודה.

כשמדובר במוצר מורכב כגון ייעוץ, או מוצר מופשט, קשה לעיתים להעביר ללקוח את מכלול ההיבטים של השירות או המוצר. דרישות או היבטים שאינם פונקציונליים לא תמיד ניתנים למדידה. כתיבת מקרה בוחן מאפשרת דיון ממוקד על הדרישות, גם אם אינן מופיעות במפרט השירות או המוצר.

מקרה בוחן מעניק ללקוחות שלך מושג או תבנית ברורה של השירות או המוצר: מה תהייה התוצאה , כיצד זה התבצע,. מקרה הבוחן מסייע לבנות את האמינות שלך, והאמונה שאתה תוכל לבצע את הפרוייקט. 

כיצד לכתוב מקרה בוחן

הצעד הראשון הוא לבחור מקרה בוחן שמשקף את היכולות ואת הכישרון שלך. ישנן מספר שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך :

השאלה הראשונה שאתה רוצה לשאול היא איזה סוג לקוחות אתה מעוניין למשוך. תשובה לשאלה זו תסייע לך לצמצם את מספר האפשרויות שיש לקחת בחשבון. לדוגמה, מנהלת מדיה חברתית יכולה לעצב ולבצע קמפיינים עבור חברות רבות שעבדו במגזרים שונים. מצד שני היא גם יכולה לבחור להתמקד בתעשיית היופי בלבד ולבחור מסעות פרסום עבור לקוחות בתעשיית היופי.

השאלה השנייה שעוזרת לך להתמקד היא "איך בדיוק אני יכול לסייע ללקוחות שלי?". התשובה לשאלה זו צריכה להיות יותר על התהליך שלך ועל אלו לקוחות השיטות הייחודיות שלך הפיקו תוצאות אופטימליות. הגדרה זו תסייע לך לנתח את הגישה שלך עבור כל אחד ואחד מאותם פרויקטים. אתה יכול גם לבחור את האסטרטגיות היעילות ביותר ולהשתמש בהם כשיטות המומלצות שלך. ברגע שתבחין בהבדלים בגישות השונות, יתבהר לך איזה פרויקט יעזור לך לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שמשלמים הכי טוב.

ספר את הסיפור של הלקוח דרך Ghosting

באסטרטגיה הנקראת Ghosting. אנו משתמשים בטכניקה זו המשווה בין החוויות אשר היו ללקוחות עם קבלנים קודמים וכיצד הצלחת להתגבר עליהם.

ספר כיצד סייעת ללקוחות שלך והפכת את חייהם (העסקיים) לקלים יותר. ותאר מה עשית עבורם. הוספת חווית הלקוח מעניקה עומק לסיפור ועושה את הסיפור שלך עוד יותר רצוי יותר וניתן למכירה.

במהלך ההתקשרות שלך עם הלקוח שבחרת, ייתכן שהשגת מספר מטרות. אולי תרמתם לצמיחה שלהם יותר מדרך אחת.

עם זאת, כשזה מגיע למקרה בוחן, יש לך כמות מוגבלת של תשומת לב באמצעותה אתה מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שלך. הצגת יתרונות רבים מדי יכול להיות מבחינת "תפסת מרובה לא תפסת" לכן בחר יתרון אחד העיקרי ורק יתרון משני אחד מתוך רשימת התוצאות שלך עבור הלקוח שנבחר.

​מקור: Rockettheme


ח-טיפים מעודכנים לקידום אתרים
איך למצוא את שולח הספאם?