קוד AMP מסיר את כל מה שאינו הכרחי להעברת התוכן המרכזי של העמוד, כגון Coockies, Scrips, מודעות, ומתרכז בתוכן העמוד עצמו. העמוד בפורמט AMP נשמרים בזיכרון של גוגל וכך הם נשלפים בצורה מהירה יותר. משתמשים המחפשים בגוגל מתוך הנייד יבחינו בתוצאות החיפוש באייקון של AMP המודיע להם שמדובר בעמוד מהיר.
AMP עוזר להגדיל את וושינגטון פוסט משתמשים חוזרים מחיפוש נייד ב -23%
עם כמעט 55% של התנועה לאתר של העיתון ושינגטון פוסט שמגיע ממכשירים ניידים, ידעו במערכת כי חייבים להתאים את האתר בצורה אופטימלית לפלטפורמות אלו. גלישה מיטבית במכשירים ניידים היתה קריטית להצלחה ארוכת הטווח שלהם. מחקרים הראו שגולשים נטו לנטוש אתרי אינטרנט לאחר שלוש שניות בלבד, אם התוכןאינו נטען במהירות.
בחודש יוני 2015, וושינגטון פוסט הצטרפה קבוצה של שותפים וחברות טכנולוגיה כדי ליצור את Accelerated MobilePages Project, תקן פתוח חדש לפרסום תוכן אשר נטען באופן מיידי, בכל מקום ברחבי האינטרנט הנייד. 'אנחנומחויבים לשיפור המהירות בכל מקום ', אמר דיוויד מרל, מנהל מוצר בכיר בוושינגטון פוסט. 'אם לוקח לאתר שלנו הרבה זמן לעלות, זה לא משנה כמה חשוביםוטובים העיתונאים שלנו,אנשים יעזבו את הדף לפני שהם רואיםמה יש שם.'
הפוסט מפרסם מאות מאמרים ב AMP כל יום, והם כבר רואים יתרונות ממשיים: שיפור של 88% בטעינה לעומת האתר הנייד המסורתי שלנו.
המתנגדים ל- AMP
ישנם גורמיםהמתנגדים ל- AMP. בינהםכאלוהסובריםשכלאחדיכול לדחוס רעיון לא לגיטימי לדף אינטרנט, וכל עוד הוא מקודד כתוכן AMP - הוא ייראה כאילו הוא מארגון חוקי חדש שאושר על ידי Google. כי כל עמודיAMP נראים אותו הדבר. התוכן המוצג בתצוגתAMP של Google מופרד מכל המיתוג ויהיה קושי להבחין האם מדובר באתר לגיטימי או לא. כמו כן רשתות המודעות המתפרנסות ממכירת שטחי פרסום אינן אוהבות את הרעיון בלשון מאחר וזה פוגע במהות העיסוק שלהן.
בכל מקרה גם אם אתה בעד או נגד הרעיון, יש להכיר אותו להיות ער לעובדה שטכנולוגיה זו עשויה להפוך לתכונת מפתח בבניית האתר שלך