המעלה של תוכן ויראלי היא שהוא מפיץ את עצמו בכוחות עצמו לאחר שחרורו לעולם הקיברנטי, וכך מגיע ליותר ויותר לקוחות פוטנציאלים. למרבה הצער, יצירת תוכן שיש לו פוטנציאל להיות ויראלי אינה פשוטה והיא מסתמכת מספר עקרונות.
אז, מה אתה יכול לעשות כדי לשפר את האפקטיביות של היצירה שלך? הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:
- השתמש בדקדוק נכון ואיות תקין.
- אל תשתמש בפסקאות ומשפטים ארוכים מדי.
- אל תשתמש במילים מסובכות .
- אל תשתמש בתוכן "פצפץ" כדי למלא את העמוד במידע חסר תועלת לאחרים.
תוכן בעל ערך רגשי להיות בעל ביצועים גבוהים פי שלושה מתוכן אחר. כל תוכן הכולל רגשות כגון כעס או אהבה עדיף על תוכן נטול רגשות.
אחת הדרכים הטובות ביותר לחולל תוכן ויראלי היא לעורר רגשות חיוביים. כאשר אתה יוצר הודעה עם מטרה שהצופה ירגיש יותר טוב לאחר הצפייה – אתה בדרך הנכונה. העדות לכך היא בפופולריות של סרטוני בעלי חיים וילדים.
המימד הבידורי
הגדלת הממד הבידורי היא שיטה מצוינת של יצירת תוכן ויראלי. תכנים שגורמים לאנשים לצחוק מופצים לעתים קרובות על ידי אחרים.
הטריק הוא לוודא את שרמת הבידור שלך מקובלת על ידי קהל היעד שלך.
עיצוב
מומלץ לעצב את התוכן כך שימשוך את העין ויקל על הקוראים. אנו ממליצים על מערכת בלוג מקצועים בה ניתן להכניס אלמנטים בצורה גראפית של גרירה ושחרור.