קידום דרך רשתות חברתיות

קידום דרך רשתות חברתיות

הלן מספר רעיונות שמצאתי באתר של rockettheme לגבי מהות השיווק דרך רשתות המדיה החברתית. על פי המאמר לפני עשר שנים, אם רצית להגיע אל הלקוחות שלך ולהפיץ את השמועה על מוצר או שירות חדש , היית צריך לעשות זאת באמצעות פרסום בתשלום, עלוני דואר אלקטרוני, או לעדכן את האתר שלך ולקוות שבסופו של הדבר זה הלקוחות שלך יהיה יכנסו ויבדקו את החדשות .

ניהול מידע וההפצה השתנה באופן דרמטי עם כניסתן של רשתות חברתיות. פייסבוק, טוויטר, ב-Google + ,ורשתות המתעוררות כמו Pinterest. רשתות אלו החליפו את דף הבית של אנשים רבים כמקור העיקרי של מידע שלהם .

האם מדיה חברתית יכולה באמת לשפר את התנועה?

Social Media Examiner פרסם לאחרונה דו"ח הכולל מחקר שכלל 3,000 אנשי מקצוע בתחום השיווק שנתן תובנה עד כמה חשובה מדיה חברתית לאסטרטגיות שיווק מודרניות.

הנה כמה מןהפרטים המצויים בדו"ח :

95 % מכל אנשי השיווק שהשצמשו במדיה החברתית במשך שנתיים או יותר דיווחו שהיא מייצרת חשיפה גדולה יותר לעסק שלהם.

78 % מהמשתתפים דיווחו על עלייה בתנועה עם השקעה מינימלית של שש שעות עבודה בשבוע.

כמעט מחצית מכל אנשי השיווק שהישקעו שש שעות או יותר בשבוע דיווחו על ירידה בהיקף הוצאות השיווק.

68 % מאנשי השיווק בעלי לפחות שנה אחת של ניסיון דיווחו שפלטפורמות חברתיות סיפקו תובנה לשוק.

71 % משווקי B2C פיתחו קהל לקוחות נאמנים באמצעות מדיה חברתית.

האם יכול מדיה חברתית להחליף את אתר האינטרנט שלך ?

בכלל לא. האתר שלך הוא עדיין מאוד חשוב. בעוד רשתות אלה מצטיינות באספקת תוכן טופס קצר בצורה של עדכוני סטטוס , תמונות, והודעות פרטיות , האתר שלך נשאר כמקום מרכזי לקבלת מידע בצורה ארוכה ומפורטת יותר . זוהי החנות שלך, בסיס פעילות שלך באינטרנט, והמקום אחד שיש לך שליטה מוחלטת על אופן בו המידע שלך מוצג .

תחשבו על רשת חברתית כמסדרון בכנס. זה מקום בו אתה הולך ללחוץ ידיים וליצור קשרים . לעתים רחוקות יש לך מספיק זמן בין שיחות באמת לנהל שיחה ארוכה, אבל אתה בהחלט יכול לעשות רושם.

האתר שלך הוא המרכזי של הכנס הזה. זה מקום שבו אתה יכול להציג את המקרה הטוב ביותר עבור העסק שלך, ולהסביר ( בפירוט רב יותר) את מה שיש לך להציע. כמו מסיבת טובה , זה שילוב של אינטראקציה במסדרון ושיחות טובות שהופך את ההכירות לעסקים.

מדיה חברתית נותנת לך את היכולת ליצור קשרים , לבנות מערכות יחסים,ולעשות רושם ראשוני טוב. באמצעות שיטות עבודה טובות כגון מעורבות קהילתית חיובית , ניתן יכול ליצור בסיס מעריצים נאמן יותר ופעיל למותג שלך.

מה הן שיטות עבודה מדיה החברתית טובות?

ניתן לכתוב ספר שלם על שיטות עבודה של מדיה חברתית , אבל ההמלצות האלה מתפתחות עם הזמן . יש קומץ של הצעות שעומדות במבחן הזמן. להלן כמה טיפים כלליים:

להיות מרתק : להגיע אל הלקוחות ( ואל אלו שאינם לקוחות ). לשאול שאלות, לעודד משוב, ולא לפחד מקצת מצוקה. הלקוחות שלך יעריכו מותג שמגובה על ידי אנשים אמיתיים שאכפת מספיק כדי ליצור את הקשרים הללו .

אנשים רוצים להרגיש כאילו הם רואים יותר מאשר פרסומת כשהם קוראים את העדכונים שלך .

להיות אסיר תודה : מדיה חברתית מאפשרת להגיד תודה ללקוחות שלך באופן שהוא הרבה יותר מרתק מאשר תגובת דוא"ל מראש בכתב . להיות ישיר ולא לפחד להביע את ההערכה למשוב, מחמאות , וכל שאלה אחרת שאתה מקבל . לזכור שהלקוחות שלך הם המקור הגדול ביותר של מידע .

להיות עקבי : זה דבר אחד לנהל קמפיין שיווק מוצלח. זה משהו אחר לגמרי לקחת את המומנטום הזה ולהפוך אותו לקהילה משגשגת של משתתפים פעילים. לא משנה מה תחליט לעשות, להיות עקביו לשמור על הקצב .

יצירת עניין במותג שלך דרך התקשרות ושיטות עבודה טובה, תביא את התנועה לאתר.

אתרי תמונות לשימוש חופשי
איך לכתוב בלוג?